Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Ново мобилно приложение в помощ на европейските потребители

02.07.2014

“ECC-Net: Travel App” - Ново мобилно приложение в помощ на европейските потребители, когато пътуват в чужбина
Прикачени документи

 “ECC-Net: Travel App”

Ново мобилно приложение в помощ на европейските потребители,

когато пътуват в чужбина

 

Купили сте си нещо по време на почивка, което се е развалило малко след това? Проблеми с наемането на автомобил или хотел, резервирани от вкъщи? Закъснял полет на връщане? В случай, че почивката не протече както е планирано, вие трябва да знаете какво да направите, за да си защитите правата. Нещо повече: Вие може и да го кажете!

 

Специално за летните отпуски Мрежата от Европейски потребителски центрове (ECC-Net) представя уникално ново приложение: ECC-Net: Travel App. То е незаменим спътник за пътуване в рамките на Европейския съюз, както и в Исландия и Норвегия: приложението помага на потребителите да се справят с трудни ситуации по време на почивка в чужбина и да изразят своите потребителски права на езика на страната на местоназначение. Приложението за пътуване на ECC-Net предоставя правни познания и езикова поддръжка на 23 езика на ЕС плюс норвежки и исландски.

 

Отделните теми са: покупки, наемане на автомобил, настаняване в хотел, медицинско лечение, въздушен и железопътен транспорт, както и шосеен и морски и речен.

Разделът с полезна информация предлага важни телефонни номера и адреси в случай на извънредни ситуации.

 

Приложението е безплатно и работи офлайн, за да се избегне таксуването в роуминг. То е достъпно за устройства с iOS, Android и Microsoft Windows оперативни системи и може да бъде свалено оттук:

 Google Playstore (Android)     

https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.cec_zev.ECCNetTravel

 Apple app store (iOS)               

https://itunes.apple.com/app/ecc-net-travel/id886668562 

 Windows Store (Microsoft)

http://www.windowsphone.com/de-de/store/app/ecc-net-travel/4dfcfb67-9294-40d5-9ac0-644a7e734813

 Приложението за пътуване на ECC-Net бе представено на 2 юли 2014 година в Европейския парламент в Страсбург в присъствието на Еврокомисаря по потребителска политика Невен Мимица и евродепутата Андреас Шваб. Комисар Мимица каза: “Успешният единен пазар зависи също така и от граждани, които знаят своите потребителски права. Ние приветстваме тази инициатива, която способства да се повиши осведомеността сред европейските потребители и улеснява потребителите, пътуващи в ЕС, да упражнят своите права“.

 Директорът на Европейския потребителски център България Игнат Арсенов подчерта: „Приложението за пътуване на ECC-Net предоставя една чудесна възможност за всички европейски граждани да се информират как да защитят потребителските си права в конкретен проблем при пътуване в чужбина. Всичко това българските граждани могат да направят безплатно и лесно на 23 езика на ЕС, както и на исландски и норвежки“.

Приложението за пътуване на ECC-Net е съвместен проект на всички 30 членове на мрежата. Във всяка една държава-членка на ЕС, както и в Исландия и Норвегия има Европейски потребителски център, който предлага на потребителите безплатна помощ и съвети. Центровете се съфинансират от Европейския съюз.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре