Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Информационно турне на тема “Европа на гражданите“

28.11.2014

От 1 до 3 декември 2014 г., под егидата на европейските информа- ционни мрежи в България, ще се проведе Информационно турне на тема „Европа на гражданите“
Инициативата ще се проведе в градовете Русе и Силистра. На разполо-
жение на гражданите ще бъдат информационни щандове, където те могат
да получат отговори на своите въпроси, свързани с правата, гарантирани
от Европейския съюз. За допълнителна информация ще бъдат осигурени
материали по различни теми. Ще се провеждат и редица интерактивни
игри, които ще проверят знанията на посетителите за Европа. За отличи-
лите се са подготвени много награди.

В турнето ще участват представители на Европейския потребителски
център, Информационния център „Европа Директно“ – София, EURES Бъл-
гария, Центъра за развитие на човешките ресурси, Комисията за защита на
потребителите и асоциация „Активни потребители“.

Програмата на турнето е следната:

• 2 декември, от 16 до 19 ч. – гр. Русе, Mall Rousse;
• 3 декември, от 11 до 13:30 ч. – гр. Силистра, Търговски комплекс
„Централ парк”

Каним всички желаещи да ни посетят на място и да се запознаят с правата си като европейци.
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре