Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Открита приемна по повод Деня на потребителите

17.03.2015

Потребителската кошница със съдействието и участието на ЕПЦ България, КЗП и асоциация Активни потребители, откри приемна преди Деня на потребителите. Събитието се проведе на 13 март 2015 година в НДК на изложението "Доверете се на българското".
В навечерието на Световния ден на потребителите предаването „Потребителската кошница“ отново отиде при зрителите. За да разберем как се чувствате на пазара, имате ли самочувствие, чуват ли ви доставчиците на стоки и услуги. В нашата открита приемна гласът ви се чува – да споделите проблемите си, да зададете въпросите, които ви вълнуват, да получите на място отговори и съвети от най-добрите експерти на потребителските организации.

За да гледате видеото, последвайте линка.
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Нови правила в защита на потребителите

    Европейският парламент и Съветът постигнаха политическо съгласие по предложението на Европейската комисия за подобряване на механизма за сътрудничество в целия ЕС за защита на потребителите. Тези нови правила ще въведат механизъм за бързо и по-ефективно трансгранично сътрудничество между националните ...

  • КЗП с препоръки за покупката на скейтборд и кънки

    От Комисията за защита на потребителите представиха важни препоръки към родителите, които ще избират и купуват скейтборд или кънки за децата си това лято.

  • ЕП с препоръки за онлайн платформите

    Режимът на отговорност на онлайн платформите трябва да бъде допълнително разяснен, тъй като е основен стълб на цифровата икономика на ЕС. Важно да се предприемат действия срещу разпространяването на фалшиви новини. Онлайн платформите трябва да водят борба с незаконните стоки, незаконното съдържание и нелоялните ...

  • Дрехи и спортни стоки: най-популярните онлайн покупки в ЕС

    Шест от всеки десет души, които пазаруват по интернет, са си поръчали дрехи и/или спортни стоки през 2016 г., което поставя тази категория на първо място при онлайн покупките в Европейския съюз. Другите най-често поръчвани онлайн стоки и услуги са пътуванията и резервациите за ваканции и почивки, както и ...

  • Европейският парламент предлага 5 години гаранция за големи домакински електроуреди

    За всички стоки, които се продават в ЕС, да се предоставят ръководства за поддръжка и ремонт на потребителите, да се предлагат отделни резервни части вместо цялостна конструкция, а търговците да бъдат задължени да ги предоставят на разумна цена и в рамките на минимален срок. Това са част от мерките, които са ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [40]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре