Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Да бъдеш h\'APP\'y в Европа с приложението ECC-Net: Travel

03.06.2015

Точно за лятото мрежата от Европейски потребителски центрове (ECC-Net) представя нова версия на своето уникално и безплатно мобилно приложение: the ECC-Net: Travel app.
Прикачени документи
Има много трудни ситуации, в които може да попадне всеки пътуващ по време на път. Да платим повече за кола под наем от договореното, да не можем да наемем хотел от вкъщи, да купим дефектен продукт: виждали сме това да се случва, нали? Благодарение на приложението ECC-Net: Travel вие разполагате с перфектното средство да останете спокойни и да изразите вашите права на който и да е европейски език.

Точно за лятото мрежата от Европейски потребителски центрове (ECC-Net) представя нова версия на своето уникално и безплатно мобилно приложение: the ECC-Net: Travel app.

 

Разработено като спътник по време на пътуване в Европейския съюз, както и в Исландия и Норвегия, приложението помага на европейските потребители да разберат правата си като потребители и да ги изразят на 25 европейски езика *.

Приложението ECC-Net: Travel app е достъпно за мобилни устройства с операционните системи iOS, Android и Microsoft Windows и може да бъде свалени от Apple app store (за iOS), в Google Playstore (за Android) и в Windows Apps+GamesStore (за Windows Phone). Приложението работи офлайн, за да се избегнат роуминг такси.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре