Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Гишета на пътника на летище София и автогара София бяха открити от ЕПЦ и КЗП

07.07.2015

„Гише на пътника” на летище София и автогара София са поредната инициатива, с която Европейският потребителски център се стреми да бъде близо до потребителите, където те получават различен тип услуги, за да ги информира за техните права.

 

„Гишета на пътника” на летище София (3 юли 2015 г.) и автогара София (6 юли 2015 г.) са поредната инициатива, с която Европейският потребителски център се стреми да бъде близо до потребителите, където те получават различен тип услуги, за да ги информира за техните права, да ги консултира по конкретни казуси, както и да приема жалби и сигнали. Осигурили сме брошури, които съдържат основните права на потребителите, когато пътуват с различни видове транспорт – самолет, автобус, влак… В тях са поместени и координати за връзка със съответните компетентни институции, които могат да съдействат при възникване на някакъв проблем в резултат на нарушени потребителски права. Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов при откриването на временен офис на КЗП и Европейския потребителски център – България на летище София в рамките на инициативата „Гише на пътника”. 

 

Игнат Арсенов, директор на Европейския потребителски център – България, съобщи, че от началото на 2014г. в центъра са постъпили 994 жалби, като 345 от тях са в областта на транспорта. Проблемите, за които хората сигнализират и търсят съдействие, са свързани със забавени и отменени полети, както и със загубени багажи. Около стотина души се обърнаха към ЕПЦ по време на самата инициатива с въпроси и сигнали, свързани с правата им на пътници. Раздадени бяха 1000 информационни и рекламни материали.

Събитието бе подкрепено от Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“, Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“ и Асоциация „Активни потребители“.

 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Новият ECC-Net Travel App: Презареждане

    Неочаквани премеждия по време на почивката може да ви развалят настроението. Предварително резервираната кола под наем не е налична? Или хотелът е по-скъп от това, на което сте се съгласили? Заради инцидент трябва да отидете спешно на лекар? Ако всичко това се случи, докато сте в чужбина, проблемът с езика може ...

  • Над 1 милиард души са летели със самолет през 2017 година в ЕС

    Над 1,043 млрд. души са пътували със самолет през 2017 г. в Европейския съюз, което е с 7% повече в сравнение с 2016 г. Това е и с 39% ръст спрямо пасажерите през 2009 г, показват данни на Евростат.

  • Нови правила на ЕС позволяват да пазаруваме онлайн без граници

    От 3 декември 2018 г. влиза в сила нов европейски регламент, с който се прекратява необоснованото блокиране на географски принцип в рамките на ЕС. Повече няма да се срещат уебсайтове, които не допускат достъп на географски принцип или пренасочват сърфиращите само защото те — или издателят на кредитната им карта — ...

  • Съвети в навечерието на Черния петък

    Най-важното в навечерието на кампанията Черен петък: Потребителите внимателно да четат договорите, които подписват, както и общите условия на продавача.

  • Алтернативно решаване на спорове по време на търговски намаления

    Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов представи онлайн платформата за алтернативно решаване на спорове на конференция на тема „Празничните намаления - предизвикателства пред малките и средни предприятия“. Събитието беше организирано от Комисията за защита на потребителите.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [61]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре