Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Онлайн поръчка


Потребител от Великобритания поръчва по интернет от български търговец голямо количество парфюми на стойност 792.96 евро. Когато ги получава,  обаче с изненада установява, че стоките са фалшиви, а освен това са и различни от това, което той е поръчал. Потребителят пише на търговеца за проблема, но последният отказва да окаже съдействие. По тази причина клиентът подава жалба в ЕПЦ. Потребителският център в България успява да постигне споразумение с търговеца и той връща платената сума обратно на потребителя.

  • Загубена доставка

    Загубена доставка

    Български потребител купува игрова конзола през интернет от търговец в Люксембург. Плаща за нея, но не я получава.

  • Електронна търговия

    Електронна търговия

    Български потребител прави поръчка на детски дрехи от френски сайт. След няколко дни от кредитната карта на потребителя е изтеглена сумата за направената от него поръчка. Два месеца по-късно потребителят още не е получил поръчаните стоки.


Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре