Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?


През 2015 г. мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net е получила над 93 694 запитвания от потребители в целия Европейски съюз, Исландия и Норвегия. Все повече и повече хора използват интернет, за да организират ваканцията си – резервацията може да се случи само онлайн само с един клик. През 2015 г. 19% от запитванията и жалбите, получени в ЕПЦ, са свързани с ваканциите и почивките. Заради това ECC-Net реши да проведе разследване дали цената на полетите, хотелите, наема на кола, както и всички други услуги, свързани с почивката на човек, посочена в началото на резервационния процес е същата като цената, която финално е била платена от потребителя.

Това проучване се състои от задълбочен преглед на 539 потребителски жалби, получени в ECC-Net, 237 симулирани резервации, както и 513 отговора от потребители в специално онлайн проучване. Резултатите показват, че ценовите разлики между резервацията и крайното плащане съществуват и са най-често срещани при пътуванията със самолет. В повечето от тези случаи причина за увеличението на цените са такси за управление, такси за кредитни карти или за чекиране. Проучването сред потребителите показа, че все още има много клиенти, които не се оплакват, ако крайната цена за полет, хотел или кола под наем не съответства на посочената първоначално, защото не знаят къде да го направят. По тази причина ECC-Net реши да повиши информираността на потребителите и търговците, като публикува списък с препоръки.

Пълният доклад може да видите в прикачения файл

Прикачени документи
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още полезни материали

Страници:  1  2  3  4  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре