Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Как да избегнете неприятните изненади при онлайн резервация на вашата почивка


Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“

Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с помощта на един клик. През 2015 г. 19% от хората, които са се обърнали към мрежата от ЕПЦ, са го направили по теми, свързани с почивки и ваканции. Понякога сделката, която изглежда доста добра, реално не се оказва такава. Заради това ЕСС-Net иска да повиши осведомеността на потребителите относно възможността да се повиши цената на почивката, резервирана онлайн, по време на целия процес. В помощ на хората ECC-Net представя и 10 съвета, за да избегнат неприятните изненади, докато „букват“ своята почивка онлайн.

ЦЕНАТА РАСТЕ ПО ВРЕМЕ НА ОНЛАЙН РЕЗЕРВАЦИЯТА, КАКВО ПОКАЗВА ПРОВЕРКАТА НА ECC-NET?

Разликите в цените между резервацията и финалното плащане съществува и се получават най-вече при въздушния транспорт. В повечето случаи причините са свързани с:

  • Такси за управление
  • Такси за кредитна карта
  • Такси за чек-ин на пътниците 

10 ECC-NET СЪВЕТА ЗА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ :

  • Цените трябва да включват всички такси
  • Проверете дали са включени допълнителните услуги
  • Отделете време и внимавайте, докато правите резервацията
  • Уверете се дали не е включена опцията за „гъвкави дати“
  • Застраховка? Проверете какво получавате!
  • Предварително отбелязаните с отметка полета са забранени в ЕС
  • Може да се добавят такси за плащане с кредитната карта
  • Направете принтскрийн на резервацията
  • Двойна проверка
  • Четете имейла си 

 

ECC-NET СЪВЕТИ ЗА ТЪРГОВЦИТЕ

  • Станете модел за подражание – приложете най-добрите практики
  • Използвайте прозрачна и изчерпателна политика на ценообразуване
  • Осигурете бързо и полезно обсужване на клиентите си
  • Въведете надежден знак за доверие
  • Осигурете си доволни клиенти, които ще споделят своя положителен опит онлайн с други потребители

 Целият доклад може да видите тук

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още полезни материали

  • Покана за представяне на потребителски гид "Моята карта, моят приятел"

    Покана за представяне на потребителски гид "Моята карта, моят приятел" 16 ноември 2018 В седмицата на Черния петък и в периода, когато избираме подаръците за Коледа, искаме да Ви представим потребителския гид „Моята карта, моят приятел“. Какво има там? В този гид е събрана най-важната информация за картовите разплащания и електронната търговия. В наръчника  могат да се намерят ...

  • Членове на КЗП се включват в информационните щандове на ЕПЦ

    Членове на КЗП се включват в информационните щандове на ЕПЦ 10 юли 2018Членовете на Комисията за защита на потребителите Константин Арабаджиев и Константин Райков ще се включат в еднодневните информационни щандове, които Европейски потребителски център България разкрива това лято в различни точки по българското Черноморие. Инициативата "Вашите права" се провежда две ...

  • КЗП и ЕПЦ отчетоха лято`2017

    КЗП и ЕПЦ отчетоха лято`2017 От началото на месец септември Комисията за защита на потребителите (КЗП) ще осъществява засилен мониторинг върху пазара на стоките и услугите, свързани с подготовката за новата учебна година. Други акценти в работата на КЗП през есента ще бъдат анализът на общите условия на застрахователните дружества, банките и ...

  • Пресконференция в Бургас

    Европейският потребителски център България към Комисията за защита на потребителите ще отвори еднодневен информационен щанд в Бургас на открито. Той ще се проведе на 18 юли, вторник, и започва в 10 часа. Старт на събитието ще даде Константин Райков, член на Комисията за защита на потребителите. В мероприятието ще ...

  • Кръгла маса "Информационните технологии в полза на потребителите"

    Предизвикателството днес е да бъдат защитени правата на потребителите в дигиталния свят, който е факт и се развива с бурни темпове и у нас. По данни на "Евростат" през м.г. над 1,3 млн. българи са пазарували онлайн, като са реализирали оборот от над 400 млн. лв. Потребителското доверие в последните две години ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре