Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Пресконференция в Бургас


Европейският потребителски център България към Комисията за защита на потребителите ще отвори еднодневен информационен щанд в Бургас на открито. Той ще се проведе на 18 юли, вторник, и започва в 10 часа.

Старт на събитието ще даде Константин Райков, член на Комисията за защита на потребителите. В мероприятието ще се включат и Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център към КЗП, както и представители от регионалната дирекция на институцията в Бургас.

Инициативата е част от информационна кампания, която ще се проведе през юли и август на различни точки по българското Черноморие, както и на летищата във Варна и Бургас, и на автогара Юг в Бургас. Целта е да запознаем хората с техните права като пътници и туристи в рамките на Европейския съюз. Подготвили сме много полезна информация и съвети за това какво трябва да направят, ако полетът им закъснее или какви действия да предприемат чуждите туристи, ако имат проблеми с покупките си, направени в България.

Колеги, на 18 юли от 10 ч сме предвидили брифинг. Чакаме ви на алеята в Морската градина на Бургас, близо до Казиното.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още полезни материали

  • КЗП и ЕПЦ отчетоха лято`2017

    КЗП и ЕПЦ отчетоха лято`2017 От началото на месец септември Комисията за защита на потребителите (КЗП) ще осъществява засилен мониторинг върху пазара на стоките и услугите, свързани с подготовката за новата учебна година. Други акценти в работата на КЗП през есента ще бъдат анализът на общите условия на застрахователните дружества, банките и ...

  • Как да избегнете неприятните изненади при онлайн резервация на вашата почивка

    Как да избегнете неприятните изненади при онлайн резервация на вашата почивка Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“ Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с ...

  • Кръгла маса "Информационните технологии в полза на потребителите"

    Предизвикателството днес е да бъдат защитени правата на потребителите в дигиталния свят, който е факт и се развива с бурни темпове и у нас. По данни на "Евростат" през м.г. над 1,3 млн. българи са пазарували онлайн, като са реализирали оборот от над 400 млн. лв. Потребителското доверие в последните две години ...

  • Информационен щанд и брифинг за Деня на потребителите

    Информационен щанд и брифинг за Деня на потребителите На 15 март отбелязваме Международния ден на потребителите. Тази година неговото мото е „Изграждането на цифров свят, в който потребителите могат да вярват“. По този повод Европейски потребителски център България ще отвори информационен щанд в „Сердика Център“ в София. Целта е да информираме хората на място за ...

  • Каква беше потребителската 2016-а година?

    Каква беше потребителската 2016-а година? Около 70% от извършените от Комисията за защита на потребителите (КЗП) през миналата година близо 39 000 инспекции в търговски и туристически обекти и в онлайн пространството са свързани с разкриването и забраната на практики, които увреждат икономическите интереси на гражданите. Издадени са 300 заповеди за ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре