Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Годишен отчет на ЕПЦ за 2013


Европейският потребителски център България помага на потребителите вече пет години – от 2008 година. През изминалия период центърът стана все по разпознаваем за потребителите и все повече от тях се възползват от предимствата, които ЕПЦ предоставя.

Основните цели, по които работи центъра са предоставяне на съвети, разглеждане на жалби и спорове, промоционални дейности, сътрудничество с държавни органи и търговците, подпомагане на органите за извънсъдебно разрешаване на спорове и управление на центъра. Докато основната задача на ЕПЦ е да предоставя съвети за правата на потребителите и да им съдейства при разглеждането на жалби, то акцент през изминалата 2013 година бе поставен и на промоционалните дейности, сред които са издаване на диплянки и брошури, поддържане на интернет страница, организиране на промоционални събития и медийни изяви.

Европейският потребителски център България участва и в съвместни проекти на мрежата в резултат на които бяха издадени няколко доклада относно Директивата за услугите, Знаците за доверие, Измамите в трансграничната електронна търговия и оспорване на плащания с кредитни карти.

Като директор на Европейския потребителски център се стремя да се помага на все повече потребители като при това не се увеличава разходите, и същевременно се повишава качеството на предоставяните услуги.
Прикачени документи
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още полезни материали

Страници:  1  2  3  4  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре