Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Годишен отчет на ЕПЦ за 2013


Европейският потребителски център България помага на потребителите вече пет години – от 2008 година. През изминалия период центърът стана все по разпознаваем за потребителите и все повече от тях се възползват от предимствата, които ЕПЦ предоставя.

Основните цели, по които работи центъра са предоставяне на съвети, разглеждане на жалби и спорове, промоционални дейности, сътрудничество с държавни органи и търговците, подпомагане на органите за извънсъдебно разрешаване на спорове и управление на центъра. Докато основната задача на ЕПЦ е да предоставя съвети за правата на потребителите и да им съдейства при разглеждането на жалби, то акцент през изминалата 2013 година бе поставен и на промоционалните дейности, сред които са издаване на диплянки и брошури, поддържане на интернет страница, организиране на промоционални събития и медийни изяви.

Европейският потребителски център България участва и в съвместни проекти на мрежата в резултат на които бяха издадени няколко доклада относно Директивата за услугите, Знаците за доверие, Измамите в трансграничната електронна търговия и оспорване на плащания с кредитни карти.

Като директор на Европейския потребителски център се стремя да се помага на все повече потребители като при това не се увеличава разходите, и същевременно се повишава качеството на предоставяните услуги.
Прикачени документи
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още полезни материали

  • Годишен отчет 2016

    Годишен отчет 2016 Годишен отчет ЕПЦ 2016 година

  • Проучване за процедурата за алтернативно решаване на спорове

    Проучване за процедурата за алтернативно решаване на спорове Мрежата от Европейски потребителски центрове направи кратко проучване, свързано с процедурата за алтернативно решаване на спорове. То беше проведено и обобщено от колегите от ЕПЦ Полша. В голяма част от ЕПЦ не е необходимо официално пълномощно от страна на потребителя, когато случаят се прехвърля от нашата мрежа ...

  • Къде в ЕС зимните гуми са задължителни?

    Къде в ЕС зимните гуми са задължителни? Тръгвате на ски в Австрия? Или замисляте романтичен уикенд в Хърватия? Преди да се отправите на път, е важно да подготвите добре колата си за зимата. Вижте къде в Европейския съюз зимните гуми са задължителни. Проверете дали в страната, където отивате, може да се ползват гуми с шипове. Повече информация може да ...

  • Доклад за помирителните комисии през 2016 година

    Доклад за помирителните комисии през 2016 година Във връзка с решаването на потребителски спорове през 2016 г. са постъпили  282 заявления, по които са образувани 255 общи помирителни производства за уреждане спорове между потребители и търговци. Те са свързани с гаранционната отговорност, правото на рекламация за стоки или услуги и неравноправните клаузи в ...

  • Абонаментните капани в Европа

    Абонаментните капани в Европа Проучване сред потребителите в шест държави (Белгия, Австрия, Швеция, Финландия, Холандия и Норвегия) представя как хората се отнасят към т.нар. абонаментни капани. Според изследването няма съществена разлика в това как реагират жителите на различните страни. Повечето жертви на подобни практики са се свързали с ...

Страници:  1  2  3  4  5  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре