Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Търговските гаранции – струват ли си парите?


Търговските гаранции, струват ли си парите? Европейски потребителски център България участва в разследването на въпроса заедно с водещите потребителски центрове във Франция и Гермария.

Резултатът е Европейско проучване, което ви представяме днес. 300 европейски интернет страници и магазини бяха проверени, за да се сравнят законовите гаранции и търговските гаранции в ЕС, Исландия и Норвегия. Проучването показва, че законовата гаранция, която е поне 2 години (Директива 1999/44/ЕС), се прилага твърде различно в Европа и търговските гаранции не винаги са от полза.

Целта е да се помогне на потребителите да разберат законовите си права и да решат дали да закупят или не търговска гаранция, както и да се напомнят на потребителите възможностите, които предоставя законовата гаранция.

Запознайте се с доклада на английски език. За повече информация проверете на www.ecc.bg 

Моля не се колебайте да се свържете с нас, ако имате допълнителни въпроси.

ЕПЦ България
15 март 2015
Прикачени документи
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още полезни материали

  • Покана за представяне на потребителски гид "Моята карта, моят приятел"

    Покана за представяне на потребителски гид "Моята карта, моят приятел" 16 ноември 2018 В седмицата на Черния петък и в периода, когато избираме подаръците за Коледа, искаме да Ви представим потребителския гид „Моята карта, моят приятел“. Какво има там? В този гид е събрана най-важната информация за картовите разплащания и електронната търговия. В наръчника  могат да се намерят ...

  • Членове на КЗП се включват в информационните щандове на ЕПЦ

    Членове на КЗП се включват в информационните щандове на ЕПЦ 10 юли 2018Членовете на Комисията за защита на потребителите Константин Арабаджиев и Константин Райков ще се включат в еднодневните информационни щандове, които Европейски потребителски център България разкрива това лято в различни точки по българското Черноморие. Инициативата "Вашите права" се провежда две ...

  • КЗП и ЕПЦ отчетоха лято`2017

    КЗП и ЕПЦ отчетоха лято`2017 От началото на месец септември Комисията за защита на потребителите (КЗП) ще осъществява засилен мониторинг върху пазара на стоките и услугите, свързани с подготовката за новата учебна година. Други акценти в работата на КЗП през есента ще бъдат анализът на общите условия на застрахователните дружества, банките и ...

  • Пресконференция в Бургас

    Европейският потребителски център България към Комисията за защита на потребителите ще отвори еднодневен информационен щанд в Бургас на открито. Той ще се проведе на 18 юли, вторник, и започва в 10 часа. Старт на събитието ще даде Константин Райков, член на Комисията за защита на потребителите. В мероприятието ще ...

  • Как да избегнете неприятните изненади при онлайн резервация на вашата почивка

    Как да избегнете неприятните изненади при онлайн резервация на вашата почивка Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“ Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре