Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Търговските гаранции – струват ли си парите?


Търговските гаранции, струват ли си парите? Европейски потребителски център България участва в разследването на въпроса заедно с водещите потребителски центрове във Франция и Гермария.

Резултатът е Европейско проучване, което ви представяме днес. 300 европейски интернет страници и магазини бяха проверени, за да се сравнят законовите гаранции и търговските гаранции в ЕС, Исландия и Норвегия. Проучването показва, че законовата гаранция, която е поне 2 години (Директива 1999/44/ЕС), се прилага твърде различно в Европа и търговските гаранции не винаги са от полза.

Целта е да се помогне на потребителите да разберат законовите си права и да решат дали да закупят или не търговска гаранция, както и да се напомнят на потребителите възможностите, които предоставя законовата гаранция.

Запознайте се с доклада на английски език. За повече информация проверете на www.ecc.bg 

Моля не се колебайте да се свържете с нас, ако имате допълнителни въпроси.

ЕПЦ България
15 март 2015
Прикачени документи
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още полезни материали

  • Как да избегнете неприятните изненади при онлайн резервация на вашата почивка

    Как да избегнете неприятните изненади при онлайн резервация на вашата почивка Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“ Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с ...

  • Кръгла маса "Информационните технологии в полза на потребителите"

    Предизвикателството днес е да бъдат защитени правата на потребителите в дигиталния свят, който е факт и се развива с бурни темпове и у нас. По данни на "Евростат" през м.г. над 1,3 млн. българи са пазарували онлайн, като са реализирали оборот от над 400 млн. лв. Потребителското доверие в последните две години ...

  • Информационен щанд и брифинг за Деня на потребителите

    Информационен щанд и брифинг за Деня на потребителите На 15 март отбелязваме Международния ден на потребителите. Тази година неговото мото е „Изграждането на цифров свят, в който потребителите могат да вярват“. По този повод Европейски потребителски център България ще отвори информационен щанд в „Сердика Център“ в София. Целта е да информираме хората на място за ...

  • Каква беше потребителската 2016-а година?

    Каква беше потребителската 2016-а година? Около 70% от извършените от Комисията за защита на потребителите (КЗП) през миналата година близо 39 000 инспекции в търговски и туристически обекти и в онлайн пространството са свързани с разкриването и забраната на практики, които увреждат икономическите интереси на гражданите. Издадени са 300 заповеди за ...

  • Онлайн пазаруване: Неоправдани пречки пред потребителите в ЕС

    Потребителите в ЕС все още са изправени пред необоснована дискриминация на основата на националност или място на живеене, когато пазаруват онлайн. Това показва доклад на мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net), озаглавен „Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги ...

Страници:  1  2  3  4  5  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре