Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Алтернативно решаване на спорове - информация за потребители


Възникването на спорове при
осъществяването на бизнес е неизменен
факт от живота. В подобни спорове могат
да са включени доставчици, търговци,
потребители, служители, държавни органи,
бизнес партньори и конкуренти.
 
При възникване на спор в интерес на
всички ангажирани страни е да опитат да
поправят проблема. Да се използва съдът за
решаването на проблема е не само скъпо,
стресиращо и отнемащо много време, но това
може да увреди бизнес отношенията, тъй като
силно противопоставя страните една срещу
друга.
 
Алтернативното решаване на спорове (АРС) е
друг начин за решаването на потребителски
жалби, който цели да спести време, средства
и добрите взаимоотношения с клиентите. В
настоящата брошура се обяснява как работи
АРС и кога може да бъде използвано за
решаването на спорове.

Изтеглете нашата брошура за повече информация.
Прикачени документи
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още полезни материали

  • Онлайн пазаруване

    Онлайн пазаруване Полезни съвети преди поръчка от интернет.Права, срокове и разрешаване на спорове.Помощ и насоки за действие при проблеми с онлайн търговец.Мерки срещу капани и фалшиви стоки.

  • Наръчник на потребителя

    Наръчник на потребителя Научете повече за правата си като потребител. Дефектна стока? Недоставена поръчка? Начислена допълнителна такса при наемане на автомобил? Плащане на ДДС при покупка на нов автомобил от друга държава? И много други.Изтеглете Наръчника на потребителя.

  • Загубен или повреден багаж

    Загубен или повреден багаж Моите права в ЕСАко багажът ви е загубен или повреден по време на полет, вашите права са защитени. Научете повече като изтеглите нашата брошура.

  • Вашите права като пътници

    Вашите права като пътници Запознайте се с вашите права като пътници в ЕС от нашата брошура, която може да изтеглите по-долу.

  • ECC-Net в пет стъпки

    ECC-Net в пет стъпки ECC-Net бързо и лесноИзтеглете листовката, за да разберете как най-лесно може да се обърнете към нас за съдействие!

Страници:  1  2  3  4  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре