Алтернативно решаване на спорове по време на търговски намаления

Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов представи онлайн платформата за алтернативно решаване на спорове на конференция на тема „Празничните намаления - предизвикателства пред малките и средни предприятия“. Събитието беше орга

Пред представители на български фирми Арсенов обясни как работи платформата и какви са нейните предимства при решаване на спорове с потребители по различни казуси. При подаване на сигнал през платформата търговецът, който се е регистрирал в платформата, получава автоматично имейл. След това клиентите и фирмите имат 30 дни, за да постигнат съгласие кой помирителен орган ще работи по този казус, обясни Арсенов. Поставянето на връзка към онлайн платформата е задължително за всеки търговец в ЕС. Чрез тази платформа българските фирми могат да получават оплаквания не само от потребители в рамките на България, но и от други държави в ЕС, Исландия или Норвегия.
Екипът на ЕПЦ България е контактна точка за нашата страна по отношение на онлайн платформата за алтернативно решаване на спорове. 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати