Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов представи онлайн платформата за алтернативно решаване на спорове на конференция на тема „Празничните намаления - предизвикателства пред малките и средни предприятия“. Събитието беше орга

Пред представители на български фирми Арсенов обясни как работи платформата и какви са нейните предимства при решаване на спорове с потребители по различни казуси. При подаване на сигнал през платформата търговецът, който се е регистрирал в платформата, получава автоматично имейл. След това клиентите и фирмите имат 30 дни, за да постигнат съгласие кой помирителен орган ще работи по този казус, обясни Арсенов. Поставянето на връзка към онлайн платформата е задължително за всеки търговец в ЕС. Чрез тази платформа българските фирми могат да получават оплаквания не само от потребители в рамките на България, но и от други държави в ЕС, Исландия или Норвегия.
Екипът на ЕПЦ България е контактна точка за нашата страна по отношение на онлайн платформата за алтернативно решаване на спорове.