Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски ц

В програмата ще се включат  и лектори от Националния статистически институт, които ще представят последни данни за това как българите използват технологиите. Планирани са и теми, свързани с различните етапи по планиране, създаване и маркетиране на електронни магазини.

Обученията са безплатни и ще се проведат на два етапа. Първият започва в Габрово на 16 май и продължава в Русе на 17 май и във Варна на 18 май, а следващият започва в Пловдив на 29 май, Стара Загора на 30 май и приключва в Бургас на 31 май. 
Партньори на програмата са EEN, БТПП и БСК.

Според данни на НСИ българите поръчват онлайн най-вече дрехи и спортни обувки (73,3%). Далеч по-малко се купуват стоки за бита като мебели, играчки (30,5%) или правят резервации за пътуване или почивка по интернет (26%). Основните проблеми, от които се оплакват потребителите, при онлайн пазаруване са свързани със забавяне на времето за доставка, както и с доставени грешни или повредени стоки.