Директорът на ЕПЦ представи онлайн платформата за решаване на спорове

Това стана на конференция пред търговци от цялата страна

Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов представи онлайн платформата за разрешаване на спорове пред търговци от цялата страна по време на национална конференция „КЗП - отговорен партньор на българските икономически оператори".

Той обясни, че всеки търговец, който предлага стоките си онлайн, е задължен да сложи на своята интернет страница линк към платформата. ЕПЦ България е контактна точка за нашата страна по този проект.

Конференцията беше открита от заместник-министъра на икономиката Лъчезар Борисов. Участие в нея взеха председателят Димитър Маргаритов, двамата членове на КЗП Константин Арабаджиев и Константин Райков, главният секретар на комисията Иван Бъчваров,  както и експерти. В събитието се включиха представители на неправителствени потребителски и браншови организации, както и различни търговци.

На форума стана ясно, че наесен КЗП ще пусне горещ телефон за търговците, на който те ще могат да отправят въпросите си към ведомството. Ще заработи и виртуален „хелп-деск“, който ще помага при възникването на спорни ситуации, в които е необходима компетентната помощ на експертите от комисията.

Конференцията е част от проекта на комисията: „Повишаване на ефективността и ефикасността на услугите, предлагани от КЗП за българските предприятия“, финансиран по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 г.”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие.