Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов представи онлайн платформата за разрешаване на спорове пред търговци от цялата страна по време на Национална конференция „КЗП - отговорен партньор на българските икономически оператори".

Той обясни, че всеки търговец, който предлага стоките си онлайн, е задължен да сложи на своята интернет страница линк към платформата. ЕПЦ България е контактна точка за нашата страна по този проект.

Конференцията беше открита от заместник-министъра на икономиката Лъчезар Борисов. Участие в нея взеха председателят Димитър Маргаритов, двамата членове на КЗП Константин Арабаджиев и Константин Райков, главният секретар на комисията Иван Бъчваров,  както и експерти. В събитието се включиха представители на неправителствени потребителски и браншови организации, както и различни търговци.

На форума стана ясно, че наесен КЗП ще пусне горещ телефон за търговците, на който те ще могат да отправят въпросите си към ведомството. Ще заработи и виртуален „хелп-деск“, който ще помага при възникването на спорни ситуации, в които е необходима компетентната помощ на експертите от комисията.

Конференцията е част от проекта на комисията: „Повишаване на ефективността и ефикасността на услугите, предлагани от КЗП за българските предприятия“, финансиран по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 г.”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие.