С открити приемни в Бургас и региона продължава традиционната лятна кампания на ЕПЦ България. Стартирала успешно с информационни щандове на открито във Варна, в следобедните часове на 12 и 14 август ще ни отведе при потребители в Морската градина на Бургас. На 13 август след 10 ч. откритата ни приемна ще очаква гражданите и гостите на морския град в района на Автогара Юг.

С приемни в Приморско – на 15 август (след 11 ч.) и в Къмпинг Градина на 17 август след 16.30 ч. ще завърши поредицата от информационни срещи в региона на Черноморието, организирани със съдействието на общините и автогара Юг в Бургас.

Актуалните въпроси, които получаваме:

  • Правата на потребител в България, ако има резервиран полет, а авиокомпанията го отмени;
  • Или полетът не е отменен, но вие се колебаете дали да не се откажете;
  • Резервация в чужбина: как да постъпим, ако се окаже, че районът, където ще отседнем, е поставен под карантина?
  • Проблем с покупка от търговец в европейска страна – не сте получили, за каквото сте платили, или изобщо не е пристигнало;
  • Възможно ли е да подадете и жалба на място в изнесения офис?

Заплащате ли консултацията в откритите ни приемни?

Откритите ни приемни, където също може да се подаде жалба, и всички други форми на консултиране с ЕПЦ България - по телефона, на място, в социалните мрежи или имейл адреса на центъра, са напълно безплатно достъпни за потребителите.

Приемните ни и изискванията за безопасност: какво е важно да знаем?

Подготвени сме да предложим дезинфекциращ гел за ръце. Ще следим за необходимата физическа дистанция, за да не се допусне струпване на хора. Ако смятате, че имате нужда от повече време за консултация с екипа ни, можете допълнително да се свържете с нас.