На 23 септември 2020 г. Европейски потребителски център България и Европейски потребителски център Полша откриха еднодневен информационен щанд в Пловдив. Изнесената приемна привлече вниманието на минувачите в центъра на града под тепетата. Целта на събитието беше да привлечем вниманието на потребителите не само върху дейността на ЕПЦ България, но да акцентираме и върху това, че работим в мрежа заедно с още 29 центъра, един от които е именно ЕПЦ Полша.

Щандът се проведе в рамките на учебно посещение на колегите от ЕПЦ Полша в България. 

Cред последните случаи, по които са работили екипите на двата центъра, е казус с обувки, купени от български потребител от полски онлайн търговец. При доставката на обувките мъжът установява, че лявата е значително по-тясна и неудобна. Решава да ги върне, но търговецът изисква от него да направи рекламация, а после отхвърля жалбата. Със съдействието на двата центъра казусът е решен и потребителят получава обратно сумата от над 150 лв. обратно.