ЕПЦ и ГВА организират Гише на пътника на летище София

Двете институции напомнят правата на потребителите преди началото на ваканциите

Eвропейски потребителски център България в сътрудничество с ГД "Гражданска въздухоплавателна администрация" организират изнесен информационен щанд под мотото "Гише на пътника". Кампанията цели да напомни основните права на пътниците при използване на въздушен транспорт в началото на летния сезон, когато по традиция много хора избират летищата за начало на своята ваканция. 

Искаме не само да обясним на потребителите какви са техните права, когато полетът или куфарът им закъснеят, но и да им обърнем внимание, че те също имат задължения - да се явят навреме пред гейта за излитане, както и да спазват указанията на авиопревозвача за размера на куфарите, за да не рискуват да бъдат допълнително таксувани, казва Соня Спасова, директор на ЕПЦ България. 

На място ще приемаме и жалби за закъснели или отменени полети, отказан достъп до борда, както и за загубени или закъснели куфари. Ще раздаваме информационни брошури на пътуващите и техните близки.

Щандът ще бъде отворен на летище София, Терминал 2, на 20 юни, четвъртък, от 10 ч до 12 ч. 

 

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати