Гише на пътника на  летище София №2 за 2016

Екипът на Европейски потребителски център България организира второто гише на летище София за тази година. То се провежда периодично в рамките на един ден, а целта е да запознаем хората с правата им при пътуване със самолет.

Ние от Европейския потребителски център България можем да ви помогнем, ако имате проблеми със закъснели или отложени полети, както и при загубен или повреден багаж. Важно е да знаете, че при повреден багаж трябва да подадете жалба до авиокомпанията до 7 дни от получаване на багажа, а ако куфарът ви е забавен - до 21 дни от датата, на която е трябвало да пристигне.
Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати