Гишета на пътника ще отворят Комисията за защита на потребителите (КЗП) и Европейският потребителски център – България в два отделни дни.

На 3 юли, петък, ще бъде открит офис на Терминал 2 (Заминаващи) на летище София, а на 6 юли, понеделник, инициативата ще се проведе във фоайето на Централната автогара в столицата. Между 7.30 и 12.00 часа пътниците ще имат възможността да се сдобият с информационни материали за своите права при пътуване, настаняване и пазаруване в Европейския съюз, да се консултират по отношение на отменени, забавени пътувания или загубени багажи и дори да подадат жалба на място.

Инициативата „Гише на пътника“ се провежда за четвърта поредна година и има за цел да предостави на европейските потребители необходима и полезна информация за възможностите на Единния европейски пазар.