Гишета на пътника ще бъдат отворени на 3 и 6 юли от КЗП и ЕПЦ

Гишета на пътника ще отворят Комисията за защита на потребителите (КЗП) и Европейският потребителски център – България в два отделни дни.

На 3 юли, петък, ще бъде открит офис на Терминал 2 (Заминаващи) на летище София, а на 6 юли, понеделник, инициативата ще се проведе във фоайето на Централната автогара в столицата. Между 7.30 и 12.00 часа пътниците ще имат възможността да се сдобият с информационни материали за своите права при пътуване, настаняване и пазаруване в Европейския съюз, да се консултират по отношение на отменени, забавени пътувания или загубени багажи и дори да подадат жалба на място.

Инициативата „Гише на пътника“ се провежда за четвърта поредна година и има за цел да предостави на европейските потребители необходима и полезна информация за възможностите на Единния европейски пазар.  

 

 

 

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати