Информационен щанд и забавни снимки за Деня на потребителите

По повод 15 март, Международният ден на потребителите, Европейски потребителски център България отвори информационен щанд в „Сердика Център“ в София. Целта беше да информираме хората на място за правата им като потребители при пазаруване или пътуване в друга страна от Европейския съюз.

Европейският съюз се стреми да предложи най-доброто за своите граждани и затова скоро след своето създаване той започва да изработва политики, свързани със защита правата на потребителите, благодарение на които в момента можем да кажем, че всички ние се ползваме от най-доброто качество като храни, като играчки, като услуги. В днешно време, когато дебатът за това с какво се храним и в каква среда живеем става изключително интензивен, искам да подчертая, че задължението на всички органи на ЕС е да работят за най-доброто, което европейските граждани могат да получат като качество, каза Огнян Златев, ръководител на Представителството на Европейската комисия у нас.

Тази година мотото на Международния ден на потребителите е „Изграждането на цифров свят, в който потребителите могат да вярват“. Технологиите се развиват много по-бързо, отколкото регулаторните рамки, заради това и инициативата на ЕПЦ съдейства потребителите да упражнят едно от правата си - на образование, за да са по-сигурни как се действа в един цифров свят, където всичко е свързано с компютри и дигитализация, добави Константин Райков, член на Комисията за защита на потребителите.

Българските граждани все повече отстояват и търсят правата си, а броят на жалбите на национално ниво, както и в ЕПЦ България расте с всяка година, обяви Игнат Арсенов, директор на Европейския потребителски център. По думите му е важно хората да знаят, че дори и да имат проблеми при трансгранично пазаруване, има кой да ги защити.
 

За посетителите на щанда на Европейски потребителски център беше организирана и игра със забавни снимки в специалната фото будка. Пред обектива застанаха и официалните гости на събитието заедно с екипа на ЕПЦ.

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати