Как да подадем оплакване до авиокомпанията?

В последните седмици оплакванията, въпросите и жалбите към различните авиокомпании се увеличават значително, което пък отнема и повече време от обичайното за отговор от тяхна страна. В офиса на ЕПЦ България понякога получаваме и сигнали от страна на потребители, които не успяват да се ориентират и да намерят точния начин за връзка с различните авиокомпании. А когато се чака отговор, е важно да се проверява редовно имейл пощата, включително и папка СПАМ.

 

Как да се свържа с Уизеър? Къде да попълня оплакване до Wizz Air?

 

За да попълните оплакване към авиокомпанията, трябва да влезете в профила си в сайта. Може да изминат и 30 дни, преди да ви бъде отговорено на запитването, уточняват от Уизеър и съветват при спешни случаи да се обърнете към колцентъра на авиокомпанията. Важно е да се знае, че обажданията до колцентъра се таксуват по специални тарифи.

 

Как да се свържа с Райънер? Как да се оплача на Ryanair?

 

Формуляр с оплакване до Райънер може да попълните тук.  Възможно е да се наложи да чакате и 20 работни дни, преди да получите отговор. Може да изпратите и писмо по пощата. В него трябва да опишете цялото си име (както е посочено на билета), номер на резервация, информация за полета (дата и номер на полет), предпочитан начин за отговор (по имейл или пощенски адрес), както и данните за други спътници, ако има такива. Адресът на отдела за обслужване на клиенти: PO Box 11451, Swords, Co Dublin, Ireland. Информация как да се свържете с колцентъра може да намерите тук.

 

В случай че вече сте се оплакали на авиокомпанията, която е отложила вашето пътуване, и не сте получили отговор или той не ви удовлетворява, може да се обърнете за съдействие към ЕПЦ България. 

 

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати