В последните седмици оплакванията, въпросите и жалбите към различните авиокомпании се увеличават значително, което пък отнема и повече време от обичайното за отговор от тяхна страна. В офиса на ЕПЦ България понякога получаваме и сигнали от страна на потребители, които не успяват да се ориентират и да намерят точния начин за връзка с различните авиокомпании. А когато се чака отговор, е важно да се проверява редовно имейл пощата, включително и папка СПАМ.
Как да се свържа с Уизеър? Къде да попълня оплакване до Wizz Air?
За да попълните оплакване към авиокомпанията, трябва да влезете в профила си в сайта. Може да изминат и 30 дни, преди да ви бъде отговорено на запитването, уточняват от Уизеър и съветват при спешни случаи да се обърнете към колцентъра на авиокомпанията. Важно е да се знае, че обажданията до колцентъра се таксуват по специални тарифи.
Как да се свържа с Райънер? Как да се оплача на Ryanair?
Формуляр с оплакване до Райънер може да попълните тук. Възможно е да се наложи да чакате и 20 работни дни, преди да получите отговор. Може да изпратите и писмо по пощата. В него трябва да опишете цялото си име (както е посочено на билета), номер на резервация, информация за полета (дата и номер на полет), предпочитан начин за отговор (по имейл или пощенски адрес), както и данните за други спътници, ако има такива. Адресът на отдела за обслужване на клиенти: PO Box 11451, Swords, Co Dublin, Ireland. Информация как да се свържете с колцентъра може да намерите тук.
В случай че вече сте се оплакали на авиокомпанията, която е отложила вашето пътуване, и не сте получили отговор или той не ви удовлетворява, може да се обърнете за съдействие към ЕПЦ България.