Социалните мрежи готвят промени в полза на потребителите

Органите за защита на потребителите в ЕС получават все по-голям брой оплаквания от потребители, станали жертва на мошеничества и измами при използване на уебсайтове на социалните медии, както и от такива, сблъскали се с условия за ползване, несъобразени с

На тази основа органите за защита на потребителите в ЕС, под ръководството на френския орган за защита на потребителите и с подкрепата на Европейската комисия, изпратиха писмо до Facebook, Twitter и Google+ през ноември миналата година с искане да се разрешат два въпроса, будещи загриженост.

На 16 март представители на органите за защита на потребителите в ЕС и на Европейската комисия се срещнаха с представители на тези дружества, за да изслушат и обсъдят техните предложения за решения. Въпросните дружества ще изготвят в рамките на един месец подробни мерки относно това как да се съобразят с регулаторната рамка на ЕС. Комисията и органите за защита на потребителите ще прегледат окончателните предложения. Ако те не са удовлетворителни, органите за защита на потребителите могат в крайна сметка да прибягнат до мерки за принудително изпълнение. Това съобщиха от Европейската комисия в съобщение до медиите.

Дружествата са приели да предложат промени, свързани с две области - неравноправни договорни условия и слагане край на измамите, които подвеждат потребителите при използването на социални мрежи.

Повече информация може да видите тук



Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати