Важно е потребителите да получават информация и да знаят какви са техните права

Потребителите споделят по-лесно своите данни и имат по-голямо доверие към продавачите в интернет пространството. За да не бъде злоупотребено с тези данни, е много важно да хората да бъдат добре образовани по темата за техните потребителски права и то още

Един от най-важните съвети, които даваме на потребителите, е да четат внимателно общите условия на сайтовете, за да знаят на какво се съгласяват, когато пазаруват оттам. За това призова директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов по време на конференция, посветена на Деня на потребителите “Цифровата икономика: ползи за потребителите?“, организирана от Европейския икономически и социален съвет и Българския икономически и социален съвет.
Арсенов представи и онлайн платформата за разрешаване на спорове, която се администрира от Европейската комисия и помага за решаването на потребителски казуси на европейските граждани.

По време на конференцията се  разискваха теми, свързани с цифровата икономика и как дигиталните услуги се отразяват върху хората, включително събирането на данните им от различни търсачки и социални мрежи и развитието на виртуалните валути. На събитието стана ясно, че над 44% от хората по цял свят имат достъп до интернет, докато преди 20 години те са били около 1%. През 2017 г. 87% от европейските граждани са имали достъп до глобалната мрежа, а 57% са закупили стоки или услуги онлайн.



Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати