22 август 2014 година. Пристанище Несебър. ЕПЦ България разяснява правата при пътуване и пазаруване в ЕС

Европейският потребителски център – България разяснява правата при пътуване и пазаруване в Европейския съюз

На 22 август, петък, Европейският потребителски център – България за първи път в България отваря Гише на пътника, което има за цел да предостави на европейските потребители необходима и полезна информация за възможностите на Единния европейски пазар. Между 08.00 и 14.00 ч. пред сградата на пристанище Несебър, ще работи специално обособен щанд, на който пасажерите и всички минаващи туристи и гости ще могат да получат информацияотговори на запитвания за правата на пътниците и въобще на европейските граждани при пътуване и пазаруване в ЕС, консултации по проблеми с морски транспорт – закъснели и отменени кораби, загубени багажи и др., включително ще бъдат приемани жалби.

 

Инициативата се провежда за пръв път в България и е свързана с европейската кампания „Вашите пътнически права на длан“. На потребителите ще бъде представено и мобилното приложение“ECC-Net Travel” App, което е незаменим помощник и спътник при пътуване в чужбина, специално изработен от мрежата от европейски центрове.

 

Контакти за пресата:

Игнат Арсенов – директор на ЕПЦ България

088 605 3833



снимка: cleferson

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати