Европейският потребителски център – България разяснява правата при пътуване и пазаруване в Европейския съюз
На 22 август, петък, Европейският потребителски център – България за първи път в България отваря Гише на пътника, което има за цел да предостави на европейските потребители необходима и полезна информация за възможностите на Единния европейски пазар. Между 08.00 и 14.00 ч. пред сградата на пристанище Несебър, ще работи специално обособен щанд, на който пасажерите и всички минаващи туристи и гости ще могат да получат информация, отговори на запитвания за правата на пътниците и въобще на европейските граждани при пътуване и пазаруване в ЕС, консултации по проблеми с морски транспорт – закъснели и отменени кораби, загубени багажи и др., включително ще бъдат приемани жалби.
Инициативата се провежда за пръв път в България и е свързана с европейската кампания „Вашите пътнически права на длан“. На потребителите ще бъде представено и мобилното приложение“ECC-Net Travel” App, което е незаменим помощник и спътник при пътуване в чужбина, специално изработен от мрежата от европейски центрове.
Контакти за пресата:
Игнат Арсенов – директор на ЕПЦ България
088 605 3833
снимка: cleferson