Кога може да помогне ЕПЦ България?
За да може да се намеси ЕПЦ България и да Ви съдейства при потребителски спор, е необходимо:
Вие да живеете в България.
Вашата жалба да е насочена срещу търговец в друга държава в ЕС, Норвегия, Исландия или Обединеното кралство.
Вие да сте закупили от търговеца стоката или услугата в качеството си на потребител като физическо лице, а не като фирма.
Да сте опитали да се свържете с търговеца писмено (по имейл, електронна форма, писмо и др.) по отношение на вашия проблем, доколкото е било възможно.
Как да подадете жалба до ЕПЦ България?
ЕПЦ България трябва да получи всички документи при подаване на жалбата, за да създаде досието по вашия случай, например:
- Доказателство за покупка или резервация
- Доказателство за плащане
- Кореспонденция с другата страна и доказателство, че сте се опитали да решите казуса сами
Ако смятате, че има друга информация или документи, които са от полза за вашия случай, моля да ги приложите.
В случай че жалбата е подадена чрез адвокат, ще бъде необходимо и изрично волеизявление от страна на потребителя, че той е запознат с факта, че нашите услуги са безплатни.
За да се избегне дублирането на случаи и по този начин забавянето им, моля изпращайте само в един общ имейл всички документи по Вашата жалба. Ограничението за размера на всеки файл е до 10 МВ.
Какво може да очаквате от ЕПЦ България?
След като анализираме вашата жалба, ние ще Ви предоставим помощ и съвети, за да постигнете споразумение с търговеца. Доброволно решение е възможно само, ако търговецът желае да се включи в преговорите. Нито един център от мрежата не може да задължи дадена компания да отговори положително. Инструктивният срок за работа по жалбата е 70 дни след получаване на всички документи и приемането на случая от нашия партньорски център в държавата, където е регистриран търговецът.
Прочетете нашата Харта на клиента, за да разберете повече какво може да очаквате от ЕПЦ България. Вижте как са защитени вашите лични данни в Правната информация.
Нашата основна цел е да помагаме на потребителите - без такси!
Разбираме напълно чувството на гняв или безсилие, което може да възникне във връзка с действията на определени компании. Въпреки това вярваме, че конструктивната комуникация трябва да се основава на факти, доказателства и уважителен тон.
Моля, имайте предвид, че имейли, съобщения и жалби, които съдържат обиди, агресивен език или неуважителни изрази, няма да бъдат разглеждани и на тях няма да бъде отговаряно.
Благодарим Ви за разбирането и съдействието — заедно можем да поддържаме среда на диалог, основан на взаимно уважение!
Имате още въпроси? Вижте първо това видео!
Преди да попълните формуляра и да подадете жалба, вижте това видео! Моля да имате предвид, че то е качено в канала на ЕПЦ България в youtube.