В България ли живеете?
ЕПЦ България може да се намеси, само ако живеете в България и имате въпрос за правата ви в Европа или имате спор с търговец, регистриран в друга държава от Европейския съюз, Исландия, Норвегия или Обединеното кралство.
Във Вашия случай няма как да бъдем полезни!
Може да се обърнете към Европейския потребителски център в страната, където живеете или към местна потребителска организация във вашата страна на пребиваване. За контакти и повече информация относно мрежата ECC-Net, вижте раздела За ЕПЦ .
Имате проблем с търговец от друга държава в ЕС, Исландия, Норвегия или Обединеното кралство?
Ние може да се намесим само при спор на потребител с търговец, който е регистриран в друга държава от ЕС, Исландия, Норвегия или Обединеното кралство.
В този случай не можем да бъдем полезни. Ако живеете в България и имате проблем с български търговец, то може да подадете оплакване в Комисията за защита на потребителите.
Имате подадено писмено оплакване към търговеца – по имейл, по пощата или чрез формуляр?
Обърнете се първо към продавача в писмена форма, за да се опитате да решите директно проблема. Ако е възможно, изпратете оплакването си по имейл и запазете копие на съобщението.
В случай че и тогава проблемът не бъде решен, то ще се радваме да ви помогнем.