Акция

Европейски потребителски център организира акция "Информация" на летище София. От 24 до 28 юни екип на ЕПЦ България ще бъде на Терминал 2, за да раздава информационни материали на пътниците. 

В първия ден от седмичната инициатива хората се интересуваха основно от това какви са правата им при закъснял полет и кога авиокомпанията трябва да осигури грижи на своите пътници в случай на закъснение. Освен за проблемни полети пътниците разпитваха за съпътстващи проблеми с почивки и резервации в чужбина.   

"Гише на пътника" е инициатива на ЕПЦ България е традиционна кампания, която организираме на възлови транспортни места из цялата страна.

 

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати