Онлайн платформата за резервации на настаняване в хотели, къщи и хостели Booking.com пое ангажимент да направи промени в начина, по който представя офертите, отстъпките и цените за потребителите оферти, отстъпки и цени. Това обявиха от Европейската комисия в съобщение до медиите.

Дидие Рейндерс, комисар по въпросите на правосъдието и потребителите, каза: „Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите ще продължат да наблюдават всички онлайн платформи за пътуване, за да осигури справедлива онлайн среда за потребителите".

Booking.com поема ангажимент да направи следните промени в своите практики най-късно до 16 юни 2020 г.:

  • Да бъде обяснено на потребителите, че всяко изявление като „Последна стая!“ се отнася само до офертата в платформата Booking.com
  • Да бъде обяснено как се класират резултатите и дали плащанията, направени от хотела към Booking.com, са повлияли на позицията му в списъка с резултати
  • Да бъде ясно, че цените, представени като промоционални, водят до реално спестяване, например чрез предоставяне на подробности за цената на стандартната такса, взета за ориентир
  • Да се показва ясно и видимо общата цена, която потребителите ще трябва да платят (включително всички неизбежни такси и данъци, които могат да бъдат изчислени предварително)
  • Да бъде ясно обозначено дали настанявенето се предлага от частно лице или от фирма.

Цялата информация тук