Тази година се навършват 12 години от отварянето на Европейски потребителски център България. Мрежата от Европейски потребителски центрове обаче навършва 15 години. Вижте каква любопитна информация събрахме за екипа на центъра, работата и нашето всекидневие и с какво свързваме различните цифри и числа.

 

1 център в България

2 дни е най-краткият срок, за който сме разрешили проблемен казус.

3 лв. е най-малката сума, за която сме се борили през годините

4 профила в социални мрежи развива ЕПЦ България - може да ни последвате във фейсбук, туитър, инстаграм и LinkedIn.

5 души работят в ЕПЦ България – всички те разглеждат жалби и дават консултации за правата на потребителите.  

6 езика говорят служителите в ЕПЦ. Работният в мрежата е английски.

7 потребителя (най-малко) ни написаха "благодаря" миналата седмица, за това, че сме успели да им помогнем при спор с търговец.

8 публикации (поне) в социалните ни мрежи с полезни съвети може да откриете на седмица.  

9 ч е началният час, в който отваря офисът на ЕПЦ България.

10 са основните теми, по които работим. Може да ни потърсите ако имате проблеми с полета, с автобусния превоз или ако ползвате ферибот, както и ако куфарът ви е счупен или загубен. Можем да помогнем при проблеми с резервацията в хотел, с отменено събитие или с колата под наем. Ние сме насреща и ако имате нужда от съдействие, ако искате да върнете стока, купена онлайн, отказват ви гаранция или не искат да ви доставят продукта заради геоблокиране.

11 чаши кафе изпиват най-малко на ден служителите в ЕПЦ България.

12 години действа ЕПЦ на територията на България.

13 минути е най-често времето, през което говорим с 1 потребител по телефона.

14 e номерът на улица "Бачо Киро" в София, където се намира офисът на ЕПЦ България.

15 години съществува мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net.