Европейски потребителски център България и Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“ ще проведат съвместна информационна кампания за правата на пътниците, които използват въздушен транспорт.
В навечерието на зимните ваканции и пътуванията за Коледа искаме да обърнем вниманието на пътниците към техните права и задължения. Причината е, че около 20% от всички оплаквания, които постъпват при нас, са свързани именно със закъснели или отложени полети, забавени или счупени багажи, обясни Соня Спасова, директор на ЕПЦ България. Тук има специален калкулатор за полети, където потребителите може да проверят дали може имат право на компенсация, ако самолетът им пристигне с повече от 3 часа закъснение.
Предвидени са две събития, като първото ще се проведе на 8 ноември 2024 г., петък, от 11.30 ч., близо до Народен театър „Иван Вазов“ в София, а второто е планирано за 29 ноември 2024 г. от 10 до 12 часа на Терминал 2 на летище София, в зала „Заминаващи“.