ЕПЦ и КЗП с информационен щанд във Варна

Експерти на Комисията за защита на потребителите и на Европейски потребителски център България организират изнесен информационен щанд във Варна, близо до хотел Черно море. Инициативата ще се проведе на 8 август и е част от информационната кампания на центъра „Вашите права“, която се организира в района.

Целта е да раздадем информационни материали на потребителите и да даваме консултации на място. Акцент в кампанията са въпросите и отговорите, свързани със забавени полети и загубени багажи, както и неприятностите при резервиране на почивка и настаняване, както и при наемане на кола зад граница. Проблемите с въздушния превоз са причина за около една трета от оплакванията, които получаваме в последно време в Европейски потребителски център. В рамките на кампанията отворихме "гише на пътника" за ден и на летище Варна.

Кога може да помогнем?

ЕПЦ България може да помогне при проблеми на потребители, които живеят в България, но имат проблем с търговец от друга страна в ЕС, Исландия, Норвегия или Обединеното кралство. За да се обърнат към нас, гражданите първо трябва да са опитали да решат казуса директно с продавача на стоката или услугата и да не са успели да се справят сами. Важно е да се има предвид, че ние нямаме контролни правомощия и не можем да санкционираме търговците. Можем обаче да ги убедим да спазват правата на потребителите, когато имаме доказателства от тях, както и законова основа, на която да стъпим. Нашите услуги са безплатни. 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати