Естонската национална авиокомпания „Естониън еър“ (Estonian Air AS) спря всичките си полети от 8 ноември, неделя. Това засяга над 70 000 души от различни страни.
Естонската национална авиокомпания „Естониън еър“ (Estonian Air AS) спря всичките си полети от 8 ноември, неделя. Това засяга над 70 000 души от различни страни.
За пътниците, които вече са купили билети за полети на 9 или 10 ноември, ще бъдат осигурени алтернативни варианти.
В случай, че билетът е бил закупен от Estonian Air AS или от туристическа агенция (номерът на билета започва с код 960), ще бъдат осигурени алтернативни полети. Потвърждение за новата резервация ще бъде изпратено като съобщение или по мейл. Ако това не се случи до 6 часа преди полета, пътниците могат да потърсят допълнителна информация на тел +372 6266 234 или на e-mail rebook@estravel.ee.
Сумите за билетите за полети след 11 ноември ще бъдат възстановявани. Пътниците трябва да поискат това на сайта на авиокомпанията www.estonian-air.ee. В този случай не се предлагат алтернативни варианти за пътуване и хората трябва да си купят нови билети.
Повече информация може да се получи на тел. +372 6 266 234 (Estravel AS), който ще бъде достъпен по 24 часа в денонощието до 10 ноември, включително, както и на сайта на авиокомпанията www.estonian-air.ee.
При нужда може да се свържете и със Съвета за защита на потребителите в Естония на тел. +372 6 201 707.