Гише на пътника на  летище София №3

На 27 април 2016 г. отново ще отворим "гише на пътника" на летище София. Този път екипът на Европейския потребителски център планира да направи инфоррмационен щанд на Терминал 1.

По традиция в рамките на един ден ще отидем на място при пътниците и техните посрещачи, за да ги информираме за техните права и заздължения при полет. Важно е да се знае, че ако закъснението на самолета е голямо, пътникът има право на грижи. Такива грижи му се полагат, ако закъснението е два или повече часа за полети до 1500 км; три или повече часа за по-дълги полети в ЕС или полети между 1500 и 3500 км; четири или повече часа за полети над 3500 км извън ЕС.
Повече информация за правата на пътниците с въздушен превоз може да видите тук.
Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати