Гише на пътника на  летище София №4 за 2016

На 19 май 2016 г. ще отворим поредното "гише на пътника" на летище София - за четвърти път на това място през тази година. Екипът на Европейския потребителски център планира да направи информационен щанд на Терминал 1.

По традиция в рамките на един ден ще "изнесем" своя офис на място при пътниците и техните посрещачи, за да ги информираме за техните права и заздължения при полет.
Важно е да се знае, че ако закъснението на самолета е голямо, пътникът има право на грижи. Такива грижи му се полагат, ако закъснението е два или повече часа за полети до 1500 км; три или повече часа за по-дълги полети в ЕС или полети между 1500 и 3500 км; четири или повече часа за полети над 3500 км извън Европейския съюз

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати