Летните разпродажби из ЕС

Винаги е изкушение да пазаруваш, когато има разпродажби. Летните цени в голяма част от страните в ЕС вече са в действие.

Във Франция летните разпродажби започнаха още на 22 юни, сряда, и ще продължат до 2 авгсуст, вторник. Същият период важи и за онлайн разпродажбите. Извън това време продавачите могат да рекламират намаления на цените си, но без да използват думата „разпродажба”, толкова дълго, че да не продават стоките под тяхната себестойност.

В Германия няма точно определен период за летни разпродажби, но обикновено те започват в края на август. Добре е да се има предвид, че най-често магазините там са затворени в неделя.

В Италия летните разпродажби са регламентирани по региони, като обичайната дата за старта им е към 7 юли и продължават около 30 дни. Магазините в неделя и в тази държава обикновено са затворени. Изключение има за туристическите райони, където работят между 10 и 19,30 ч

В Полша летните намаления стартираха в края на юни, но най-доброто време за пазаруване са месеците юли и август – тогава можеш да си купиш стоки, които са със 70-90% по-евтини.

Гърците са определили за начало на разпродажбите през лятото втория понеделник от юли (тази година -11 юли), като те продължават до края на август.

В Хърватска летните намаления са факт от 1 юли, като продължават максимум 2 месеца.  Там също в неделя магазините почиват.

В Австрия разпродажбите започват от юли и продължават и през август. В неделя магазините са затворени.

В Испания разпродажбите са във вихъра си, защото започнаха от 1 юли и продължават до 31 август, в зависимост от района. Имайте предвид, че работното време на магазините от понеделник до събота е от 9,30 до 13,30 ч,  а след това - от 17 до 20,30 ч. 


Повече информация за тези и за другите страни в ЕС може да видите тук.

В случай, че имате проблеми при пазаруване от фирма, регистрирана в ЕС, може да се обърнете към нас в Европейски потребителски център България.

Снимка: freeimages.com

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати