Веселин Танев, единадесетокласник от Френската езикова гимназия в София, седна в стола на директора на Европейски потребителски център България. Това стана в рамките на инициативата "Мениджър за един ден", която се провежда за 20 път в България и е организирана от "Джуниър ачийвмънт България". Целта е младите хора да разберат какво е работното всекидневие на различни институции или компании, да видят как работят те и дори да открият своето професионално призвание.
Колко подписа трябва да слага директорът всеки ден? Може ли вместо химикал да се използва само електронен подпис? Кое е най-трудното и кое най-хубавото да си шеф? Какво прави началникът на ЕПЦ България и може ли потребителите да си говорят с него? В рамките на няколко часа младежът, който смята да кандидатства право, не само се запозна със задълженията на директора на ЕПЦ България Соня Спасова, но и разгледа системата, с която работим и дори присъства на оперативка на екипа. Включи се дори в обсъждане на реални потребителски казуси.
Веселин хареса уютния офис на ЕПЦ България и похвали сайта на центъра, в който може да се намери полезна информация за правата на потребителите при пътуване или пазаруване от чуждестранен търговец.