От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Еврост

За потребителите в ЕС най-големите проблеми са свързани със скоростта на доставка и с технически сривове на сайта при поръчка или плащане. Близо 70% от тези, които са поръчвали онлайн, не са имали никакви затруднения. 

През миналата година 27% от интернет потребителите в България са купили стока онлайн, докато през 2012 г. те са били 17%. 
Средно за ЕС онлайн пазаруват 68% от хората, които имат достъп до световната мрежа. Най-много са жителите на Великобритания (86%), Швеция (84%). Европейските потребители купуват онлайн най-вече дрехи, спортни стоки, билети за пътуване, правят резервации за почивка. 

Хората, които поръчват стоки или услуги от търговци в своята страна са намалели с 4% за последните 5 години и през 2017 г. са били 87%. При трансграничните поръчки обаче се наблюдава увеличение – от 25 на 33%. Почти двойно са нараснали покупките на стоки и услуги и от други страни извън ЕС.

Ако имате проблеми при пазаруване на стоки или услуги от друга страна в ЕС, Исландия или Норвегия, не се колебайте да се обърнете за безплатна помощ и съдействие  към екипа на ЕПЦ България.

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати