Ето как да се свържете най-лесно с превозвача при проблем с полета или с багажа

Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от страна на авиокомпаниите в срок между 6 седмици и 2 месеца, то може да се обърнете за съдействие към Европейски потребителски център България.

 

Aegean Airlines

Aer Lingus

Air Baltic

Air France

Alitalia

Austrian Air

British Airlines (baggage problems)

British Airlines (general claims)

Brussels Airlines

Bulgarian Air

Czech Airlines

Croatia Airlines

Easy Jet (canceled/delated flights) In case of damaged or lost luggage, the complaint can only be made by e-mailadmin@damagedluggage.com

Enter Air

Eurowings

Fin Air

Iberia

KLM

LOT (general claims)

LOT (baggage problems)

Lufthansa

Norwegian Air Shuttle (general claims)

Norwegian Air Shuttle (baggage problems)

Ryanair (general claims)

Ryanair (baggage problems)

Scandinavian Airlines System (SAS)

Small Planet

Swiss International Air Lines

TAP Portugal

Travel Service (baggage problems)

Travel Service (general claims)

Wizz Air