Вижте контактните форми на авиопревозвачите при проблем с полета или с багажа
Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от страна на авиокомпаниите в срок между 6 седмици и 2 месеца, то може да се обърнете за съдействие към Европейски потребителски център България.
British Airlines (baggage problems)
British Airlines (general claims)
Easy Jet (canceled/delated flights) In case of damaged or lost luggage, the complaint can only be made by e-mail: admin@damagedluggage.com
Norwegian Air Shuttle (general claims)
Norwegian Air Shuttle (baggage problems)
Scandinavian Airlines System (SAS)
Travel Service (baggage problems)
Travel Service (general claims)