Тема на месеца: Любов по време на онлайн пазаруване

В навечерието на 14 февруари, Деня на влюбените, вероятно искате да зарадвате с подарък любимия човек. Какво обаче трябва да имате предвид преди това?

1. Обърнете внимание на времето за доставка.

Обикновено търговецът обявява срок, в който ще достави поръчката. Може да го намерите в Общите условия на сайта или при правенето на конкретната поръчка. Ако такъв липсва, то максималният срок е 30 дни, като допълнително потребителят може да даде и отсрочка. 

2. Прочетете правилата за връщане - и особено изключенията от тях.

В идеалния случай подаръкът пристига и човекът, за когото е предназначен, е силно впечатлен и много го харесва. Когато случаят обаче не е идеален, може да се наложи да го върнете. При този вариант имате 14 дни да го върнете от датата на доставка. Внимание, има изключения - няма как да върнете бельо, както и разпечатана козметика - например, ако сте махнали фолиото на парфюма или крема. Не може да се откажете от договора и да си искате парите обратно и ако сте поръчали цветя, вино или други напитки, както и храни. И още нещо много важно - ако сте купили бижу онлайн, но с надпис за половинката, също няма как да го върнете, ако например не бъде оценено подобаващо. В списъка с изключенията влизат всички персонализации на подаръци - например - любовен надпис на чаши или изработка на тениска по поръчка с обща снимка.

И още веднъж внимание - адресът на управление на компанията не винаги е същият като адреса, на който трябва да бъде изпратен продукта, който връщате. Затова проверете в политиката за връщане или попитайте.

Ако сте решили да купите подаръка от магазин на място, няма законово задължение за продавача да вземе стоката обратно. Много магазини обаче го правят като добра търговска практика.

3. Подаръци - преживявания? 

Ако искате да поглезите себе си и любимия човек като избягате на романтичен уикенд зад граница, помислете за резервация с опция за анулиране или безплатна промяна. Тази опция обикновено е по-скъпа, но пък може да ви спести не само разочарование, но и по-големи финансови загуби, в случай на заболяване или промяна в ограниченията, свързани с пандемията от коронавируса.

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати