Европейският потребителски център ще организира гише на пътника всеки месец

Гише на пътника беше отворено в неделя, 20 декември 2015 г., на летище София, Терминал 2.

Гише на пътника беше отворено в неделя, 20 декември 2015 г., на летище София, Терминал 2.

Екипът на Европейския потребителски център раздаваше информационни брошури и съвети на пътниците за техните права при пътуване със самолет. 

Такова гише на пътника ще има всеки месец по един ден, а целта е да запознаваме хората с техните права при пътуване, както и да приемаме жалби на място. Това е проект на Европейския потребителски център (ЕПЦ) в България, който е към Комисията за защита на потребителите. Новината за тази инициатива съобщиха Константин Арабаджиев, член на КЗП, и Игнат Арсенов, директор на ЕПЦ (на снимката вляво).

Повече информация за медиите има в сектор прессъобщения.

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати