Гише на пътника беше отворено в неделя, 20 декември 2015 г., на летище София, Терминал 2.
Гише на пътника беше отворено в неделя, 20 декември 2015 г., на летище София, Терминал 2.
Екипът на Европейския потребителски център раздаваше информационни брошури и съвети на пътниците за техните права при пътуване със самолет.
Такова гише на пътника ще има всеки месец по един ден, а целта е да запознаваме хората с техните права при пътуване, както и да приемаме жалби на място. Това е проект на Европейския потребителски център (ЕПЦ) в България, който е към Комисията за защита на потребителите. Новината за тази инициатива съобщиха Константин Арабаджиев, член на КЗП, и Игнат Арсенов, директор на ЕПЦ (на снимката вляво).
Повече информация за медиите има в сектор прессъобщения.