На 17 септември 2016 г. ще отворим поредното "гише на пътника" на летище София. За пети път тази година екип на Европейския потребителски център организира информационен щанд на Терминал 2.
На 17 септември 2016 г. ще отворим поредното "гише на пътника" на летище София. За пети път тази година екип на Европейския потребителски център организира информационен щанд на Терминал 2.
През лятото отваряхме такива гишета и на летищата във Варна и Бургас. Опитът ни показва, че пътниците и техните посрещачи се интересуват и искат да знаят какви са техните права, ако полетът им закъснее или багажът им бъде загубен.
Важно е да се знае, че ако не видите куфара си на багажната лента след като слезете от борда, трябва да подадете жалба до авиокомпанията в срок от 21 дни. Срокът за подаване на оплакване, ако куфарът ви е бил повреден, е 7 дни.
В случай, че не получите отговор или той не ви удовлетворява, може да ни пишете на info@ecc.bg.