Гише на пътника на летище София №8

Дойде времето и за последното "гише на пътника", което екипът на Европейски потребителски център ще отвори на летище София през 2016 г. То ще бъде осмо поред за тази година, а целта е както винаги да предоставяме информация и съвети на място на хората, ко

Дойде времето и за последното "гише на пътника", което екипът на Европейски потребителски център ще отвори на летище София през 2016 г. То ще бъде осмо поред за тази година, а целта е както винаги да предоставяме информация и съвети на място на хората, които ще пътуват със самолет.

Важно е да знаете, че при проблеми със забавен полет или загубен багаж, преди да се обърнете за съдействие към нас, първо трябва да се оплачете на авиокомпанията. Повече информация за правата ви при пътуване със самолет може да видите тук.

"Гише на пътника" е наша инициатива, която организираме на възлови транспортни места из цялата страна. През 2017 г. традицията ще продължи.

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати