Уебинар

ЕПЦ и Европа Директно Пловдив в съвместно събитие

Европа Директно - Пловдив и Европейски потребителски център организираха традиционния си уебинар за правата на потребителите при онлайн търговията. Събитието се провежда за трета поредна година през месец декември, като за втора година се случва виртуално. Участниците са студенти от Пловдивския университет "Паисий Хилендарски". Основните права и задължения на търговците и на потребителите бяха представени от Соня Спасова и Ива Боцева от ЕПЦ България.

На своя сайт търговецът е длъжен да ви предостави подробна информация относно името и адреса си, какви са най-важните характеристики на стоката, каква е крайната й цена, както и каква е стойността на доставката, напомни Ива Боцева. От своя страна потребителите също имат задължение да проверят дали тази информация е налице, както и дали има възможност да се свържат с търговеца в случай на въпроси или необходимост от съдействие.

От своя страна младежите се интересуваха кога могат да предявят рекламация и пред кого - дали пред продавача или пред производителя. Ако стоката се развали, оплакването първо трябва да бъде насочено към фирмата, от където тя е купена, обясниха експертите на ЕПЦ.

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати