ЕПЦ и Европа Директно Пловдив в дискусия със студенти

Информационен център "Европа директно - Пловдив" и Европейски център на потребителите България организираха уебинар на тема "Права на европейските потребители в интернет". Той се проведе на 12 декември 2020 г. и предизвика интереса на студенти от Пловдивския университет "Паисий Хилендарски".

Ива Боцева и Соня Спасова от ЕПЦ България представиха основните права и задължения, които имат потребителите, когато пазаруват онлайн. Акцент в дискусията беше правото на връщане и срокът от 14 дни, в рамките на които клиентите могат да размислят и да изпратят стоката обратно към търговеца.

Ако не харесате роклята, която сте си купили, или пък промените решението си за маратонките, които сте поръчали по интернет, е необходимо да ги върнете, без да сте  ги носили повече, отколкото в пробната на магазина. Предварително проверете къде точно трябва да се върне покупката, ако се стигне до там, както и колко ще ви струва това. Това бяха част от съветите на експертите на центъра към младите хора.  

Младежите споделиха и личен опит с решаването на проблеми, свързани с онлайн покупки.

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати