Комисар Рейндерс откри Потребителски диалог в София

Европейският комисар по правосъдието Дидие Рейндерс и Богдан Богданов, министър на икономиката и индустрията откриха Потребителски диалог, който се проведе на 15 февруари в София. В него се включиха представители на държавни органи, потребителски и търговски организации. 

Събитието беше организирано от Европейската комисия в сътрудничество с Министерството на икономиката и индустрията. „Потребителските диалози“ в държавите-членки на ЕС са инициативи, които дават възможност да се дискутира как тясното сътрудничество и партньорства на европейско и национално ниво, може да доведе до по-бързи и по-трайни резултати. Целта на тези събития е да се изслушат националните правоприлагащи органи, както и други заинтересовани страни. Темата на Потребителския диалог в България беше „Защита на потребителите в зеления преход и в цифровата ера – възможности и предизвикателства“.

Има две основни предизвикателства, които виждаме във всекидневната ни работа с потребителите, отбеляза Соня Спасова, директор на ЕПЦ България. По думите й хората не винаги успяват да намерят информация за търговеца или пък такава изобщо липсва на сайта на електронния продавач. Другият проблем е свързан с доверчивостта на хората - новото черно сега е "това го има в социалните мрежи, там видях тази реклама и съответно - поръчах". Когато нещо се види в социалната мрежа, потребителите често се доверяват, без да направят допълнителни проверки, които по правило са задължителни, за да бъдат спокойни за своите поръчки, добави тя.

 

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати