21 пъти

ЕПЦ България успява и за съжаление, понякога не успява, да помогне на потребителите. Разбира се, най-голяма е радостта ни, когато благодарение на нашите усилия и съдействието на партньорите ни в другите потребителски центрове от мрежата, потребителите получават поръчката или парите обратно, ако тя не дойде, изплаща им се компенсация или намират друго съдействие от страна на търговците. Най-общо - с наша помощ защитават своите потребителски права. Събрахме само част от добрите думи, които получихме през годината. Ние също благодарим за активното сътрудничество и за доверието!

 

1.  Не очаквах положителен край на моя казус, но след като вече ви открих, не се притеснявам от нелоялни онлайн търговци. Благодаря ви много!

(потребителка, която е получила сумата за върнат учебник, който е различен от рекламираното)

 

2. На 24.2.2021г. сумата постъпи в моята банкова сметка. Бих искал да изкажа искрената си благодарност към вас и вашите колеги. Благодаря за отзивчивостта и съпричастността към моя проблем. Без вашата намеса нямаше да успея да разреша казуса.

(потребителка, която е получила парите си обратно, след като е поръчала цифров термометър, но не е доставен)

 

3. Бих искала да Ви уведомя, че днес ми беше  възстановена сумата от фирмата, с което считам, че отношенията ми с тях са прекратени. Смятам, че споменаването на жалбата, която съм подала към Вас, допринесе за финализирането на проблема. Безкрайно Ви благодаря за отделеното време и внимание.

(потребителка, след като е върнала продукт към унгарски търговец)

 

4. Днес търговецът е възстановил сумата. Огромно благодаря за това, което направихте и за това, че върнахте вярата ми в системата. БЛАГОДАРЯ!

(потребител, който е върнал стока, купена онлайн, но парите са му забавени повече от 2 месеца)

 

5. Утре ще разкажа на колеги и приятели за резултата от сагата "Панталон"! Пожелавам Ви здраве и късмет в личен план, а в служебен да постигате все така успехи, дори и когато е за нещо дребно, както беше при мен. Благодаря  от сърце!

(потребителка, получила грешен продукт от италиански търговец, но с наша помощ овъзмездена със сумата за него)

 

6. С радост искам да ви уведомя, че новата пратка беше изпратена успешно до адреса ми. Всичко беше наред със съдържанието и макар и с много закъснение и много професионално съдействие от ваша страна, успях да получа продукта за който платих. Изключително много благодаря за вашето съдействие и професионализъм.  

(потребителка, която не е получила поръчан серум за лице за 170 евро)

 

7. Положителното от тази злополучна поръчка беше, че разбрах за вашето съществуване. Ще се ограмотявам допълнително по темата.

(потребителка, на която сме помогнали да върне безпроблемно пречиствател до въздуха, купен от румънски електронен търговец)

 

8. Искам да ВИ БЛАГОДАРЯ най-искрено, без Вас това едва ли щеше да се случи - аз повече от година се борих безрезултатно. Смятам, че много институции в България трябва да се поучат от Вас. Респект!

(потребителка, чиито полет София - Бордо (Франция) е отменен заради пандемията, а тя получава само половината от сумата за билетите)

 

9. Искам да изкажа моята огромна благодарност към Вас и институцията, която представлявате, за времето и усилията в това, правата ми на потребител да бъдат максимално отстоявани и компетентно защитени. Без Вас и Вашата подкрепа нямаше успешно да се справя в тази ситуация. Радвам се, че при необходимост, българските потребители могат да разчитат на компетентно и отлично професионално отношение във Ваше лице. Пожелавам Ви здраве и успех в това, което правите!

(потребителка след като е получила сумата от близо 570 лв. за върнато палто към полски сайт)

 

10. Хиляди благодарности за оказаното съдействието! На Вас и колегите Ви от Италия. Ако не се бяхте намесили, още щях да си чакам.

(потребителка, която е получила резултати от тест, направен в италианска лаборатория след дълго забавяне)

 

11. Бих искала с удоволствие да Ви уведомя, че пратката пристигна току-що и всичко е наред. Благодарение на Вашата помощ са реагирали доста бързо и явно са поставили моята поръчка с приоритет, та след почти шестмесечно чакане има резултат. Сърдечни благодарности за съдействието! С пожелание за здраве и все така успешно разрешени случаи.

(потребителка след като си е получила ботите, поръчани от латвийски сайт за сумата от над 200 евро)

 

12. Преди няколко дена получих сумата от търговеца. Още веднъж искам да благодаря на Вас и целия ви екип. Невероятни сте!

(потребител, поръчал специална автомобилна част от полски търговец, но доставката не пристига)

 

13. Благодаря за помощта ви! Спокойна съм, че при нужда има към кого да се обърна, за да защити нас - потребителите!
Светли празници!

(потребителка след получени 140 лв., защото е върнала поръчката си - маратонки, към чешки електронен магазин) 

 

14. Получих превода с обезщетението. Искрено благодаря за оказаната помощ и съдействие, без която нямаше да може да постигнем нищо! Поздравления за организацията на работата ви, която е наистина от изключително значение за нас, потребителите на услуги! Продължавайте да помагате на хората, бъдете жива и здрава! За мен беше удоволствие да комуникирам с вас!

(потребителка след като семейството й е получила компенсация от 750 евро за закъснение на полет от Крит, Гърция до София с над 7 часа)

 

15. Току-що получих стойката и всичко съответства, с което случаят може да бъде приключен. Искам да споделя искрената си благодарност към Вас и колегите Ви в Германия за проявеното разбиране и отлично свършената работа. 

(потребител след като е получила стойка за колело  за близо 170 евро от германски сайт след 2 месеца закъснение)

 

16. Бих искала да Ви информирам, че тази сутрин получих банковия превод и сумата ми беше възстановена, заслугата за което е изцяло Ваша.
Много благодаря за съдействието. 

(74-годишна потребителка, поръчала гел против разширени вени, но получила друг продукт)

 

17. Днес парите от полския търговец са постъпили по моята сметка. Благодаря на институцията Европейски потребителски център и в частност на Вас за цялостното съдействие и отношение към моя казус. Не знаех преди това, че съществува такава институция и че сте толкова кооперативни.

 (потребителка, след като е получила сумата от близо 400 евро за върнати стоки към полски търговец)

 

18.  Благодаря много за Вашето съдействие, защото без него нямаше да получа това обезщетение. Изключително съм благодарна на Вас и се радвам, че има такива организации като Вашата, за да помагат на гражданите да упражняват своите права. 

(потребителка, след като е получила 1600 евро компенсация за полет, закъснял повече от 12 ч от Германия за България)

 

19. Много благодаря за съдействието по казуса и за бързо и професионално свършената работа.

(потребител, който е получил сумата от 105 евро за върнати дискове след нашата намеса)

 

20. Най-после след много перипетии и със сериозното участие от Ваша страна получих поръчания от мен светещ дрон. Всички сме много радостни, особено детето ни. От сърце Ви благодарим за съдействието!

(потребител, получил грешен продукт, вместо поръчаното от словенски онлайн търговец)

 

21. Желая да изкажа благодарност на вашата институция, която в срокове разреши моя казус. Весели празници и повече джинджифил за здраве!

(потребител, получил съдействие при спор с гръцки онлайн търговец)

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати