Бъдещи мениджъри решаваха реални казуси от практиката на ЕПЦ
Офисът на Европейски потребителски център стана арена на дискусия със студенти. Младежите, които са първи курс, специалност "Стопанско управление" с немски език в Стопанския факултет на СУ "Св. Климент Охридски", гостуваха на екипа ни, за да се запознаят с основните права и задължения на търговци и потребители при онлайн пазаруване.
Колегите Ива Боцева и Атанас Начков, съветници в центъра, представиха дейността на ЕПЦ, както и жалбите, които се разглеждат в нашия офис. Бяха представени различни аспекти на онлайн търговията, като акцентът беше поставен върху срока за отказ при онлайн покупка в рамките на 14 дни, както и гаранциите и рекламациите, на които имат право потребителите. Младежите получиха и практични съвети за предимствата и недостатъците на различните видове плащания при поръчки в електронни магазини, както и как могат да защятат правата си при трансгранични потребителски спорове.
Четирима от студентите ще работят върху реални проблеми, с които се сблъкват хората, когато пазаруват онлайн от търговци зад граница.
Посещението на младежите се проведе в рамките на дисциплината "Основи на управлението" и е част от дългогодишна партньорска традиция.
На снимката - Ива Боцева сред студенти от СУ "Св. Кл. Охридски"