Какво мислят хората за работата на ЕПЦ България?

При затваряне на всяка жалба, която екипът на Европейски потребителски център България разглежда, потребителите получават анкета за удовлетвореност. Това е важен инструмент за измерване на нашето представяне и начин да подобрим услугите, които предоставяме.

Малко повече от половината от потребителите, които са участвали в анкетата ни през 2024 г., са жени (54,83% от всички респонденти). Това не е изненада, като се има предвид, че около 70% от аудиторията на страницата ни във Facebook, например, са дами. Според нашата практика жените подават по-често жалби, дори и когато проблемът засяга цялата фамилия.

Над 42% от респондентите са намерили EПЦ при търсене в интернет. Около 16% от отговорилите са обяснили, че са се обърнали към нас, след като са научили за нашите услуги от други доволни потребители. Това е устойчив тренд, който плавно се повишава през последните години. Рекламата от уста на уста е особено ценна за нас, а особено приятно е усещането, когато получаваме имейли, започващи с „Един мой приятел ми каза, че вие можете да ми помогнете“. А ако приемем, че AI също е един вид всезнаещ потребител, то тогава вече имаме фенове и сред тези приложения – в анкетата има потребители, които са отговорили, че ЕПЦ България им е бил препоръчан именно от изкуствен интелект. 

Какво още ни казват потребителите?


- Продължавайте в същия дух! Вашата помощ е безценна за нас!
- Нямам препоръки или предложения. За мен качеството на услугата е на високо ниво.
- Смятам, че услугите са добре фокусирани и отговарят на нуждите на потребителя.
- Идеални сте!
- Би било добре тези услуги да имат влияние и върху некоректни търговци от неевропейски държави!

Има потребители, които оставят обратна връзка за нашата работа и в различните социални канали, които имаме. Един от тях например е написал във фейсбук "Благодаря ви от сърце! За отзивчивостта, вниманието и работата по моя случай. Нямах никаква надежда да получа помощ в борбата си срещу един безскрупулен търговец. Но с вашата помощ и съдействие "търговецът" ми върна сумата, която чаках", а друг е добавил като ревю в Google: "Институция, която трябва да е пример за всички в страната, отговаряща компетентно и приемаща нещата от човешка гледна точка! Благодаря ви!

Над 90% от хората, които са се включили в нашата анкета, са заявили, че са удовлетворени от помощта, която ЕПЦ България им е предоставил. В същото време, малко под 10% от анкетираните съобщават, че не са останали доволни. Според някои от потребителите Центърът трябва да получи повече правомощия и да налага санкции на некоректните търговци. Някои участници не са доволни от срока, за който сме разгледали техния случай. Трети споделят, че не сме успели да им помогнем и затова са разочаровани.

 

Беше ли Ви полезна тази информация?

Щастливи сме, че сме успели да Ви бъдем от помощ!

Съжаляваме, че не успяхме да Ви бъдем от полза!

Каква е основната причина за вашия отговор?

Бихте ли препоръчали нашите услуги на приятел?

0 = по-скоро не
5 = със сигурност
Изпрати